Məqalə: Tez-tez verilən suallar
Tez-tez verilən suallar
1. Sifarişi onlayn şəkildə necə verə bilərəm?
Onlayn sifariş vermə qaydaları ilə tanış olmaq üçün bura keçid edin.
2. Sifarişi nə cür ödəyə bilərəm?
Onlayn sifarişin ödənilməsi yalnız çatdırılma zamanı nəğd və yaxud kart vasitəsilə mümkündür.
3. Sifarişi ləğv edə bilərəm?
Sifariş, ünvanınıza göndərilməyənədək, ləğv edilə bilər. Sifarişiniz təsdiq olunduqdan sonra onu ləğv etmək istəyirsinizsə, zəhmət olmasa, saytda yer alan dialoq pəncərəsi vasitəsilə bizimlə əlaqə saxlayın.
4. Sifarişimin statusunu nə cür öyrənə bilərəm?
Sifarişiniz təsdiq olunan kimi, elektron ünvanınıza bildiriş göndəriləcək. Sifarişinizə dair hər hansı bir sualınız olduğu halda əməkdaşlarımızla dəstək üçün əlaqə nömrəsi +994 77 2552425, elektron poçt ünvanı yvesrocher-online@ineo.az və ya saytda yerləşən dialoq pəncərəsi vasitəsilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
5. Çatdırılma qiyməti məhsulun qiymətinə daxildir?
Yalnız 40 AZN-dən artıq olan sifarişlər ünvana pulsuz çatdırılır. Digər sifarişlərin çatdırılma qiyməti çatdırılma ünvanından asılı olaraq ayrılıqda hesablanır və müştəriyə bildirilir.
6. Saytda şəxsi hesabı necə yaratmaq olar?
Şəxsi hesab yaratmaq üçün sayt menyusunun yuxarı sağ hissəsində yer alan “Şəxsi hesab” düyməsinə tıklayın. Orada “Hesab yaratmaq” linkinə keçid edin və tələb olunan məlumatları boş sahələrə daxil edin. Qeydiyyat başa çatdığı zaman sistemə daxil etdiyiniz elektron poçt ünvanınıza təsdiq məktubu göndəriləcək.
7. Şifrəni necə bərpa edim?
Şifrəni bərpa etmək üçün sayt menyusunun yuxarı sağ hissəsində yer alan “Şəxsi hesab” düyməsinə tıklayın və qarşınızda açılacaq səhifədə “Şifrəni unutmusunuz?” linkinə keçid edin.
8. Yves Rocher butikləri hansı ünvanlarda yerləşir?
Butiklərimizin dəqiq ünvanlarını tapmaq üçün saytımızın aşağısında yer alan menyusunda “Sizə yaxın mağazamızı tapın” bölməsinə daxil olun.